Content is king. Nóg meer dan dat het in 2020 al was en gezien deze bijzondere tijden… dus onmisbaar. Je favoriete gast slash fan bereik je online. Met een goed verhaal. Sexy platen. En prikkelende content in álle vormen. Denk aan waardevolle social media posts, blogs, vlogs, converterende e-mails en flitsende GIF-jes; eigenlijk álles wat je als merk communiceert naar je potentiele klanten. Muy imporante, dus.
Maar, veel food bedrijven hoor ik klagen over hetzelfde probleem: te. weinig. content. Het missen van een duidelijke strategie. Of het überhaupt niet helder hebben van het grotere verhaal. Losse flodders schieten is hun way to go, die op het eerste oog lijken te werken, maar natuurlijk niet steady genoeg zijn voor de langetermijn visie.
En dus is het belangrijk dat je eerst die boodschap helder gaat krijgen. Als een fundament waar en metselaar ongestoord mee aan de slag. Om daarna in álle soorten, vormen en maten, content te gaan creëren. Inzetbaar voor alle soorten kanalen. Bewegende platen die de aandacht van je toekomstige fans gaan trekken. En verlangens doen omzetten in aankopen.
samenwerken? let’s get social!